Pad Lexee

Salam, ambil masa 5 minit untuk baca yang Lyn cuba nak share tentang PAD LEXEE yang Lyn kecoh-kecohkan di Twitter, BBM, Facebook, Whatsapp . Tidak rugi membaca dan mengetahui serba sedikit tentang PAD LEXEE ini . Sesiapa yang berminat boleh call Lyn utk demo . :) 





Pad Lexee gunakan Teknologi Nano Infrared dan Ionized dgn wangian Jasmin . 
Produk Lexee hasil kombinasi penyelidikan teknologi canggih & herba tradisional.

Teknologi canggih menggabungkan nano infrared jauh (cahaya kuasa). Kuasa magnetik yg dihasilkan daripada getaran serentak molekul-molekul mikro yg menghasilkan kesan menyahjangkitan,mengelakkan bau, mengaktifkan sel-sel,menggalakkan peredaran darah&kadar metabolisme, mengimbangkan asid dalam bdn, mencegah penyakit uterus & ovari serta mengurangkan kesakitan semasa haid . 

Infrared ini juga mengeluarkan sejenis haba semula jadi yang membantu untuk mengembangkan saluran darah semasa haid, proses ini dapat membantu MENCAIRKAN KETULAN DARAH yg biasanya ketulan-ketulan darah ini akan menyebabkan saluran darah di uterus tersumbat dimana kesannya ialah senggugut, sakit pinggang dan sebagainya . 

Ion-ion negatif adalah kuasa yg diperlukan oleh bdn manusia untuk fungsi penapisan darah, menyelaraskan sistem saraf otonomi, mengaktifkan sel-sel dan meningkatkan daya tahan badan.

Ia juga berfungsi sebagai mengitar semula oksigen di dalam darah dan keseluruhan anggota badan. Oleh itu, ia dapat meningkatkan kesegaran, nyaman, tenang dan selesa ketika haid . 


KEISTIMEWAAN REKA BENTUK LEXEE


Keistimewaan reka bentuk Lexee mengandungi 8 lapisan bagi membolehkan anda menghadapi kedatangan Haid dengan Yakin dan Selesa

Lapisan pertama
Permukaan kapas yang halus dan lembut dengan fungsi penyerapan cecair yang unik meningkatkan kadar penyerapan 3 kali ganda lebih cepatbagi mengelakakn kebocoran pada bahagian sisi dan belakang.

Lapisan ke-2
Kandungan ramuan agen biologi akan membebaskan molekul oksigen yang aktif apabila bertemu dengan air dan darah. Fungsi ramuan ini dapat menghilangkan bau serta membasmi bacteria. Penyerapan oksogen aktif ke dalam tisu vagina dapat mengawal system endoktrin, meningkatkan peredaran darah serta kadar metabolism.

Lapisan ke-3
Polimer penyerapan cecair dibalut 360 darjah dengan kertas airlaid yang mempunyai kebolehan menghalang pembiakan bacteria, anti lembab serta member perlindungan daripada habuk.

Lapisan Ke-4
Teknologi polimer penyerapan yang lutsinar dari Jepun berpaksikan kuasa peguncian air yang tinggi. Polimer ini bercirikan criteria mesra alam, keterlarutan air yang sepenuhnya serta keselarasan pH badan membolehkan ia selamat digunakan tanpa kesan sampingan. 10 kali ganda daya serapan dari tuala wanita ekonomi.

Lapisan ke-5
Lapisan cepat-serap yang unik serta eksklusif memberi perlindungan yang lebih hebat dan menyeluruh daripada kebocoran pada bahagian sisi.

Lapisan Ke-6
Polimer penyerapan cecair dibalut 360 darjah dengan kertas airlaid yang mempunyai kebolehan menghalang pembiakan bacteria, anti-lembab serta perlindungan daripada habuk.

Lapisan ke-7
Selaput PE mudah ditembusi udara dan menggalakkan pengudaraan  pada permukaan kulit.

Lapisan  ke-8
Direka mengikut lekuk tubuh wanita untuk keselesaan tambahan. Pelekat jalur bersumberkan gam makanan yang tidak bertoksik serta tiada kesan sampingan.


Bagi menjamin keselematan penggunaan  LEXEE ini maka:


Tarikh keluaran dan tarikh luput pada Pad Lexee juga ada ditulis pada luar pembungkus Pad Lexee ini demi memberi jaminan dan kepercayaan kepada wanita diseluruh dunia.


Ciri-ciri utama Tuala wanita Herbal LEXEE :-

1) Mampu merawat hampir semua masalah utama wanita( telah disebut diatas tadi)


2) Kuasa penyerapan sehingga/bertahan selama 12 jam, DAYA SERAPAN TINGGI sampai 27 kali ganda drp biasa, jadi bagi sesiapa yg selalu bocor, jangan khuwatir menggunakan LEXEE. Biasanya wanita yang sedang haid / datang bulan harus mengganti pad setiap 2 jam dan disitu kita byk menggunakan pad utk setengah hari(3-4 keping pad),tapi bagi LEXEE pula,anda jgn risau,bleh tahan selama 12 JAM!! Hanya menggunakan 1 keping sahaja dlm masa stgah hari!! Jadi dengan menggunakan LEXEE, anda boleh lebih aktif dan sentiasa segar dan MENJIMATKAN penggunaan 1 @ 2 keping sehari !!
LEXEE menggunakan kapas asli 100% pada bahagian penyerapnya dan di tengah-tengahnya terdapat ion negetif  yang berfungsi untuk menyerap lebih hebat dari pad biasa. Dapat menahan cairan secara efektif. 



3) 7 jenis ramuan herba asli, Nano Infra Red
Ion-ion Negetif (ionized)
Pudina 
Bunga Melor (JASMINE )
Minyak Kayu Putih 
Aktinolit (Actinolite) 
Hydroxycamphane


4) Pemulihan penyakit-mencegah kanser, membuang toksik, anti bakteria, fungus, buang bau, cegah bausir, jangkitan kuman usus, merawat senggugut, keputihan dan mengimbangi haid dn byk lagi !!

5) Pembungkusan 5 bintang, telus udara dan formula khas biotek, Pembungkus luar pad LEXEE terbuat dari aluminium foil, jadi boleh ditutup kembali. Fungsi aluminium foil ini adalah menghalang bakteria-bakteria untuk masuk ke dalam dan mencemari pad2 lain yg belum digunakan. Sangat cantik design luarannya dan mudah dibuka dengan bungkusan kedap udara. Tidak mudah terjangkit bakteria  walaupun bungkusan pembalut terbuka. Sedangkan pad yang lain pembungkusan luar dari plastik dan biasanya sekali buka tidak dapat ditutup kembali jadi bakteria dapat masuk dan mencemari pad lain yang belum dipakai.

6) Setiap bungkus diberi “Test Vagina Health Kit” secara PERCUMA.. 




Alat test ini untuk memeriksa tahap kesihatan vagina anda (sekali pakai). Alat ini SANGAT MUDAH & SANGAT MURAH dibandingkan dengan kita pergi ke klinik jumpa doktor dan berfungsi untuk mengetahui / mendeteksi kondisi organ kewanitaan apakah dalam keadaan yang sihat, sedikit radang, atau mengalami radang yang parah. Memungkinkan kita untuk memeriksa kesihatan organ intim wanita.

Buat para wanita tidak perlu mahal-mahal pergi ke doktor untuk pap smear test yg sekali test harus mengeluarkan banyak duit . Alat test kesihatan  vagina LEXEE, cara penggunaannya seperti alat test PH sangat mudah dipakai.
diberi 3 material ini iaitu :


a)cutton swab
b)paper strip
c)penanda level tahap kesihatan vagina


Caranya adalah ambil cotton swab lalu calitkan cecair di daerah kewanitaan, lalu sapukan kpd paper strip kemudian lihat warnanya berubah menjadi apa, 
dan padankan kepada penanda colour contrastive form utk mengetahui tahap manakah keadaan kesihatan vagina anda .



Pap smear pula biasanya dilakukan untuk wanita yang sudah menikah, kerana test pap smear ini memasukkan benda cukup panjang ke dalam vagina  sampai ke dalam rahim wanita . Jadi kalau bagi wanita yang belum menikah, risiko selaput dara robek adalah tinggi . Dengan adanya alat test LEXEE ini, Semua wanita dapat mengetahui dan menjaga kesihatan daerah kewanitaannya .




Harap dengan sedikit info ini, Lyn dah dapat membantu anda menukarkan pad biasa kepada PAD LEXEE . :) Untuk kesihatan sendiri dan kita tidak rugi apa-apa . 


UNTUK PEMBELIAN SILA HUBUNGI : 
LYN 017-8776982

No comments:

Post a Comment