Pernikahan Saya

Hello everyone .

Tanggal 5hb Oktober 2013, Saya Norazleenawati Binti Marzuki telah selamat bernikah dan telah sah menjadi isteri kepada Khairul Izman Bin Shamsuddin dengan sekali lafaz . Alhamdulillah, aku telah pun menjadi isteri orang . Tak percaya, terkejut semua ada . Nak diikutkan, sampai ke hari ini pun aku masih tak percaya . Tapi apakan daya, aku WAJIB percaya .

 Yeay aku dah ada suami . Yeay aku dah ada bantal peluk tiap-tiap malam . Yeay aku dah ada tanggungjawab yang lebih besar . Yeay Yeay . Nampak tak kegembiraan bercampur dengan kegelisahan ? HAHA Siapa tak gembira bila orang yang dia sayang dah pun menjadi milik dia sepenuhnya . HAK MUTLAK . Gelisah bukan apa, takut tak dapat menjalankan tanggungjawab besar tu . Insyaallah semua OKAY !

Waliku sendiri yang menikahkan aku
Officially my husband


Majlis pernikahan aku dilakukan di Masjid Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur . Aku amat berpuas hati dengan dewan nikah yang disediakan . Sangat-sangat exclusive dan sangat-sangat selesa . Sesiapa yang ingin bernikah, tinggal di kawasan Kuala Lumpur, silalah bernikah di sini . FREE OF CHARGE . Pergi isi borang di management office sahaja . Gituu

ILOVEYOU
batal air sembahyang
itew pon ade cincin nak bg awak
mas kahwin




Apa perasaan aku ialah, aku lega . Aku puas dan aku bahagia kerana aku telah pun disatukan dengan lelaki yang aku kenal selama 6 tahun yang dulunya beliau ialah abang angkat aku . Sekarang dah terangkat . huhuhu Mungkin itu dinamakan jodoh . 



Seronok dah jadi isteri orang hikss

Make up by : Kak Laili
Baju : Sendiri beli di Semua House
Tudung : Sendiri beli di Plaza Idaman

Bersama waliku dan ibu tiriku

BFF

Bersama teman-temanku
Terima kasih kerana sudi hadir di hari kebahagiaan aku
Terima kasih

Bersama teman-temanku
Terima kasih kerana sudi hadir di hari kebahagiaan aku
Terima kasih

Dayang-dayangku :)

Terharu gila, kawan-kawan dari Penang pon sampai

Terharu gila, kawan-kawan dari Penang pon sampai

Terharu gila, kawan-kawan dari Penang pon sampai

Awak suami saya, saya isteri awak
Heee



Antara hantaran-hantaran :

Perempuan kepada lelaki :


lagi dua barang terkandas di jalan haha








Lelaki kepada perempuan :











Wang Hantaran
Rombongan dari pihak lelaki
Ramai kann heheheh


Alhamdulillah segalanya telah selesai dengan sempurna . Terima kasih kepada semua yang hadir, kawan-kawan aku yang banyak menolong semasa majlis dijalankan . Banyak sangat dah mereka menolong . Tak terbalas budi mereka . Terima kasih abah, mama, abg boy, kak noly, kak sheila, sepupu2 aku, saudara mara aku yang datang dari jauh, jiran-jiran dan semua yang terlibat . TERIMA KASIH . 

Untuk pengetahuan semua, gambar-gambar ini semua ditangkap oleh kakak aku sendiri Sheila Marzuki . Gambar dia semua cantik-cantik . Hehehe terima kasih Kak Sheila . 

Lepas selesai acara akad nikah, tetamu-tetamu disajikan dengan jamuan makan yang dikatering khas daripada Syahana Trading iaitu katering emak kepada kawan aku sendiri AyoiLAF . Makanannya SUMPAH SEDAP+TERBAIK . Ramai yang memuji . Alhamdulillah .

Nanti aku akan ceritakan tentang perbelanjaan ataupun bajet untuk pernikahan aku . Oh ya, untuk pengetahuan semua, majlis persandingan aku akan diadakan pada bulan 12 ini . 

K bai
Thanks for reading

3 comments:

  1. Tahniah! next month, giliran cx pula! hihi doakan yg terbaik ntk cx ya. hihihi. :) Selamat Pengantin Baru!! :)

    ReplyDelete
  2. canteknyee awk..berseri2 gitu..tahniah ye..

    ReplyDelete